کاندیداها برای پیروزی فردا چه کار کنند؟!

دقایق پایانی / شطرنج پیروزی

به قلم: مسلم سلیمانی

 

به نام متحد کننده قلبها

تا شروع انتخابات چند ساعتی بیش نمانده. تمامی کاندیداها از ظرفیت های ارتباطی و تبلیغی خود برای معرفی توان و برنامه ها استفاده کردند. علی القاعده الان باید بنشینند و منتظر حضور مردم باشند!
می شود به دو شیوه رای گرفت. جوانمردانه و ناجوانمردانه. لذت و ارزش به این است که افراد با تکیه بر توانایی و نکات مثبت خود ، رای بگیرد و الا با شیوه های غیر اخلاقی نه ارزشی دارد و نه آبرویی برای انسان کسب می شود، اگر بر باد نرود!!!

 

اما در این ساعات باقیمانده ممکن است بر اثر اشتباهی از هر کاندیدا، زمینه حذف او فراهم آید. خصوصن اینکه هیچ کدام از دو جریان حاضر در انتخابات برای آن 70 درصدی که در دور دوم شرکت نمیکنند، نتوانستند برنامه ای داشته باشند و تنها به رای سیاسی و قومی خود تکیه کردند!
الف: چه کاندیدایی صالح است؟
ممکن است هر کسی از صالح بودن معیارهایی مد نظرش باشد. اما من تنها دو شرط را اگر در هرکس ببینم او را صالح می دانم و از دوستانم هم میخواهم که به همین دو شرط اکتفا کنند تا انتخاب برای آنها راحت تر باشد.
یکی: سلامت اخلاقی و رفتاری
دوم: شجاعت و توانایی در طرح مشکلات، پیگیری و به نتیجه رساندن آن.
ب: مهمترین معضلات اهواز چیست؟
معضلات بسیار است که در مرحله اول به ناکارآمدی مدیریت در استان بر می گردد. اما از جهت مصداقی:
یکی : بیکاری
دوم: آب شرب و کشاورزی
سوم: هوای ناپاک و گردوغبار
مورد آخر به یک هماهنگی دقیق بین امام جمعه، استاندار، نمایندگان مجلس و شورای شهر و خبرگان ، مردم و نخبگان نیازمند است.
مورد دوم با یک پیگیری جدی اداری و با همت نمایندگان استان قابل دسترسی است.
مورد اول که رفع بیکاری است بسیار ساده است. فقط اگر در مدیریت های مختلف استان افراد لایق وارد شوند تا ایجاد 2 میلیون شغل در یک دوره 2 ساله امکان دارد. تا الان اگر مشکل بیکاری در استان حل نشده به دلیل ناکارآمدی مدیران و عدم درک درست از منابع اقلیمی و انسانی بوده است که با همت نمایندگان جدید الورد به مجلس باید ریشه کن شود. و اگر کاندیدایی قول و برنامه های او در چنین راستایی است ارزش رفتن به مجلس دارد. قطعن بنده در خصوص افراد بی نظر نیستم اما هر که را شما به این شناخت می رسید قابل احترام و ارزشمند است.
ج: چه باید کرد؟!
یک: هر کدام از شما ظرف امروز تا فردا جمعه قبل از ساعت 12 به 10 نفر!!! زنگ زده و ضمن بر شمردن مطالب گفته شده از آنها دعوت به شرکت در انتخابات نمایید و پیشنهاد فرد مورد نظر را هم بدهید. و از آنها بخواهید که آنها هم همین کار را انجام دهند و قطع کننده این ارتباط نباشند.
دوم: هر کدام از شما به 100 نفر پیام بدهید و از آنها هم بخواهید که به 100 نفر پیام بدهند.
با این شیوه بی شک کاندیدای ما رأی خواهد آورد.

ارادتمند
مسلم سلیمانی
9 اردی بهشت95

2 نظر

  1. پرچم های سیاه شرقپرچم های سیاه شرقsays:

    سلام عیدتون مبارک دوست داری جواب سوالات زیر را بدونی آیت‌الله بهجت برای زنده بودن امام زمان(عج) چه دلیلی آورده امام جعفر صادق علیه‌السلام چه سفارشی برای نیمه شعبان داره ۹۰ فایده دعا برای فرج امام زمان (عج) چیه بهترین هدیه به امام زمان (عجل الله) چی میتونه باشه آهنگ پیشواز همراه اول ویژه نیمه شعبان را داری؟ مولودی نیمه شعبان تو گوشیت پیدا میشه به ما یه سری بزن پرچم های سیاه شرق http://shargh.us

  2. دانلود قالب وبلاگدانلود قالب وبلاگsays:

    سلام قالب وبلاگتون قشنگه مرسی از مطالب خوبتون.