نامه به نخبگان خوزستان

به نام پیوند دهنده قلبها

برادران و خواهران فرهیخته خوزستانی

با تقدیم بهترین سلامها

به لطف خدای بزرگ مدتی است به برکت وجود فضای مجازی چنان عظم و قدرت خواسته های بحق را شاهد هستیم که مدیران استانی تا سطح ملی را وادار به پاسخگویی کرده است. این پدیده خوش یمن را به فال نیک گرفته تا با عظمی راسخ تر برای خوزستانی آباد گام بردارید. بی شک توجه به موارد ذیل می تواند ما را سریعتر به مطلوب برساند.

1-      کما فی السابق بر قانونمداری و توزیع عادلانه ثروت و خدمات در این استان پای فشرده ، اصلاح طلب، اصولگرا، مستقل و غیره همه با هم در این مسیر ، با صلابت چون دوران دفاع مقدس گام بردارید.

2-      نظم در خواسته ها و طبقه بندی کردن خواسته ها و پیگیری و اجرای آن توسط مسیولان محلی حایز اهمیت است تا معلوم شود کدام مسیول کار خود را به خوبی انجام داده و هرکس ناتوان باشد عذرش خواسته شود. آن وقت دیگر کسی نمی تواند با دکترین مصادره، موفقیت بدست آمده را به خود منتسب کند.

3-      وحدت کلمه و مرام را که همانا رسیدن به جایگاه توسعه همه جانبه خوزستان می باشد را بعنوان کلید واژه حفظ کرده تا افراد سود جو نتوانند از داشته ها و کاشته های شما به نفع مسایل شخصی یا گروهی و جناحی استفاده کنند.

4-      الیت ها، اهل قلم و نخبگان هدایتگر و پرسشگر خواسته های مردمی از مسیولان باشند.مثلن وظیفه استاندار، فرماندار، نمایندگان، شهرداران و... و در راس آن ایمه جمعه بعنوان ناظر عالی حاکمیت جمهوری اسلامی چیست و در فضای مجازی، رسانه ای و نشست های حضوری در کمپین های مختلف به جد به دنبال تحقق خواسته های مردم نجیبی که در فضای گرد و غبار با ماسک به راهپیمایی می آیند، باشند... لحظه ای غفلت شما باعث می شود تا اپورتونیست منفعت طلب بهترین ماهی ها را از این آب گل آلود بگیرد.

برادر کوچک شما

مسلم سلیمانی

24 بهمن  1393

1 نظر

  1. سیدعبدالکریم سیدنظرزادهسیدعبدالکریم سیدنظرزادهsays:

    سلام و عرض ادب و احترام : امرخیر و مبارکی است و بسیار لازم و ضروری است ؛ ان شاءالله هم موفقیت را درپی خواهد داشت ؛ و هم رضای خدای متعال را ؛ بنده هم در خدمت خواهم بود ؛ اگه لایق بودم .