سکوت استکبار در جنایات اسرائیل

باسمه تعالی

سکوت استکبار در جنایات اسرائیل

چندین روزه که جنایت رژیم اشغالی علیه مردم مظلوم و بی دفاع در حال انجام است و تا الان بیش از 650 نفر که اغلب زن و بچه هستند به شهادت رسیدند و بیش از 4 هزار نفر مجروح.

شروع ماجرا:

جسد سه نوجوان اسرائیلی که به قتل رسیده بودند در تاریخ 9 تیر کشف می شود. دولت اسرائیل آن را متوجه «حماس» دانست و هشدار داد که انتقام می گیرد. «حماس» این اقدام را محکوم کرده ... اما «نتان یاهو» به حماس هشدار می دهد که بی پاسخ نمی گذارند.

16 تیر یک نوجوان فلسطینی نیز زنده زنده سوزانده می شود.اگر چه دولت اسرائیل این جنایت را محکوم کرده اما در 30 تیر «عصر خبر» ماجرای افشای قاتل این نوجوان را چنین گزارش می کند:

« به گزارش پایگاه خبری «نبأپرس»، دیوان عالی رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از 20 روز از شهادت فجیع «محمد ابوخضیر» نوجوان فلسطینی قاتل وی را معرفی کرد.

قاتل، «یوسف حاییم بن داوید» (29 ساله) نام دارد و اعتراف کرده که در تاریخ 11 تیرماه به همراه دو شهرک ‌نشین دیگر محمدابوخضیر را ربودند و وی را به شهادت رساندند.

وی در مورد جزئیات این جنایت گفته است که پس از دزدیدن ابوخضیر وی را به یک مکان دورافتاده میبرند و با شیء سنگینی به سر وی میزنند و سپس او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار میدهند و در نهایت با ریختن بنزین بر این نوجوان فلسطینی جسد او را زنده زنده آتش میزنند.»

اما حمله­ی هوایی اسرائیل علیه این ملت بی دفاع 12 تیر به به نوار غزه شروع می شود.

به طور اجمال تقویم این جنایت را با هم مرور می کنیم:

1-    واکنش موساد به ربایش سه نوجوان فلسطینی / در تاریخ 29 خرداد 93

2-    کشف جسد سه نوجوان / 9 تیر

3-    خاکسپاری این سه نوجوان / 10 تیر

4-    ربایش نوجوان فلسطینی / 11 تیر

5-    حمله هوایی به نوار غزه / 12 تیر

6-     کشف جسد سوخته نوجوان فلسطینی / 16 تیر

7-    رئیس موساد: ربودن سه نوجوان اسرائیلی را پیش بینی می کردیم / 21 تیر

8-    حمله­ی همه جانبه­ی زمینی و هوایی / 28 تیر

9-    استفاده از بمب فسفری / 31 تیر

تا کنون صدها تن بمب و موشک بر سر مردم غیر نظامی و بی دفاع فرود آمده است. و این در حالی است که اسرائیل فقط مدعی این است که قتل این سه نوجوان کار حماس می باشد که در همین راستا روزنامه «دیلی بیست» آورده است:

«روزنامه دیلی بیست در مطلبی اعلام کرد مغز متفکر آدم‌ربایی در اراضی اشغالی، اکنون در ترکیه به سر می‌برد.

روزنامه «دیلی بیست» در مطلبی مدعی شد: « نیروهای وزارت جنگ اسرائیل بعد از یافتن اجساد سه صهیونیست که مدعی ربوده شدن آنها هستند، جنگی انتقام‌جویانه را علیه اهداف حماس در نوار غزه آغاز کرده‌اند...اما فرمانده حماس که از دید اسرائیل مسئول موج آدم‌ربایی‌ها در کرانه باختری است، در وافع در ترکیه مستقر است. صالح النوری، یکی از اعضا ارشد حماس در داخل مرزهای متحد ناتو سکنی گزیده است.»

اما این در حالی است که هویت و انگیزه قتل توسط قاتل نوجوان فلسطینی توسط دیوان عالی رژیم صهیونیستی فاش گردیده است.

انگیزه­ی این جنگ نابرابر:

تا کنون هزاران بمب و موشک بر سر این  مردم بی دفاع فرود آمده که بالغ بر 600 نفر کشته و بیش از 4000 نفر مجروح شده اند. بیش از 2800 خانه ویران شده است. اما بهتر است کمی از بمب های فسفری بکار گرفته شده علیه مردم فلسطین بدانیم:

« فسفر سفید ماده ای است هواسوز که وقتی در معرض هوا قرار میگیرد شروع به سوختن میکند و دود سفیدی هم دارد . این ماده با آب خاموش نمیشود و همچنان در آب میسوزد !

اگر روی اعضای بدن کسی بیفتد تا عمق بدن وی را میسوزد و خاموش نمیشود و حتی استخوان را هم مسوزاند ! همچنین جزء رده تسلیحات کشتار جمعی WMD یا WEAPON OF MASS DESTRUCTION قرار میگیرد.

مضافا بر اینکه دود تقریبا سمی ای هم دارد و ایجاد مشکلات حاد تنفسی در حد خفگی یا سوختن ریه ها میکند .

تقریبا این ماده هم مشابه ناپالم است با این تفاوت که اگر از ناپالم بشود جان سالم بدر برد از این یکی نمیشود.

اگر قربانی شانس بیاورد و مواد روی سر و یا سینه اش ریخته شود خیلی زود از دنیا می رود (کمتر از 2 ثانیه) و اگر روی پاها و یا دست هایش ریخته باشد آنقدر می سوزد که روزی چند بار آرزوی مرگ کند ... »

چند سوال ساده:

1-    به نظر نمی رسد که واقعه ی کشته شدن سه نوجوان فلسطینی کار داعش و یا خود اسرائیلی ها بوده که بهانه ای برای جنگ افروزی و آزمایش کردن سلاح های جدیدشان باشد؟!

2-    یادمان نرفته که در جنگ «طوفان صحرا» عراق و افغانستان انواع سلاح های آمریکایی مورد آزمایش قرار گرفت و متعاقب آن بازار جهانی خود را پوشش دادند!

3-    آقای اوباما قتل سه نوجوان اسرائیلی را محکوم کرد اما چرا قتل نوجوان فلسطینی که زنده زنده سوزانده شد را محکوم نکرد؟ چرا بمب باران مساجد و بیمارستانها و قتل عام کودکان و غیر نظامیان را محکوم نمی کند؟

4-    نتان یاهو به این بهانه که موشک های شلیک شده از بیمارستان هاست شروع به بمب باران آنها کرده است و خواهان خلع سلاح حماس است. اگر مجامع بین المللی به دنبال آرامش پایدار در این خطه­­ حساس هست طبق یک برنامه هم حماس و هم اسرائیل را به طور کامل خلع سلاح! کنند.

5-    آنهایی که سقوط مشکوک یک هواپیمای مسافری مسیر مالزی به هلند را جنایت جنگی می خوانند و در صدد هستند تا در دادگاه لاهه به عنوان جنایت جنگی شکایت کنند ، چرا جنایت اسرائیل را سرپوش می گذارند و آن را جنایت جنگی نمی خوانند؟! چرا هنوز در خصوص شلیک موشک آمریکایی به هواپیمای ایرباس ایران در سال 67 سکوت می کنند و آنرا جنایت جنگی نمی خوانند؟!

6-     اگر مسئول این آدم ربایی ها « صالح النوری» است که در ترکیه مستقر است چرا از طریق مجامع بین المللی ورود نمی کند و خواستار محاکمه او نمی شوند؟! تا این همه مردم بی گناه در فلسطین کشته نشوند!!!

و ده ها سوال دیگر.

 

به امید ریشه کن شدن ظلم در همه­ی گیتی

مسلم سلیمانی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...