تو تنها عشق منی!

""شورای شهربخواند""

تو تنها عشق منی!

چاپ شده در روزنامه کارون 6 خرداد 86 و ...

گفته اند شخصی به یک لوازم التحریر فروشی مراجعه کرد و گفت: «یک کارت پستال می خواهم که روی آن نوشته باشد تو تنها عشق منی» صاحب مغازه گفت:« چند تا می خواهی».واو در جواب گفت:«بیست عدد»...

(معلوم می شود 20 نفرتنها عشق اوبودند!)

هر کس به اعضاء محترم شورای شهر مراجعه کند و خود را کاندیدای شهرداری نماید به او جواب می دهند: «رأی من مال شماست اگرتوانستی رأی بقیه را بگیری ، من حرفی ندارم».آدم های...

باسمه تعالی                                           

شورای شهربخواند

تو تنها عشق منی!

چاپ شده در روزنامه کارون 6 خرداد 86 و ...

گفته اند شخصی به یک لوازم التحریر فروشی مراجعه کرد و گفت: «یک کارت پستال می خواهم که روی آن نوشته باشد تو تنها عشق منی» صاحب مغازه گفت:« چند تا می خواهی».واو در جواب گفت:«بیست عدد».

(معلوم می شود 20 نفرتنها عشق اوبودند!)

هر کس به اعضاء محترم شورای شهر مراجعه کند و خود را کاندیدای شهرداری نماید به او جواب می دهند: «رأی من مال شماست اگرتوانستی رأی بقیه را بگیری ، من حرفی ندارم».آدم های ناشی(بخوانید نامزد های ناشی شهرداری)به هوای حرف این آقایان به دنبال رأی های دیگر می گردند.هر چه بیشتر می گردند زمانه هم آنها را بیشتر می گرداند.

بعضی از نامزد های حرفه ای چون می دانند ادبیات حاکم بر شورای شهر اهواز یک ادبیات یکنواخت نیست ، گاهی با بعضی از زاویه کیف های پر از پول ، بعضی دیگر وعده خدمت های سیاسی و بعضی دیگر وعده خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی می دهند. این افراد در واقع «مار خورده اند و افعی شده اند».

 شورای سوم باید از گذشته درس بگیرد و فضای شهر داری را جولان سیاسی ، حزبی و قومی نکند که در این صورت شهردار منتخب نمی تواند رسالت اصلی خود که شهر سازی است (حتی نه شهر داری . زیرا اهواز به باز سازی  نیاز دارد) را انجام دهند.

با توجه به بافت فکری متفاوت در شورای شهر(حتی برای خودشان هم که شده )نا گزیرند از این که فارغ از مباحث سیاسی و حزبی وقومی ، شهرداری  انتخاب کنند که وا بسته به هیچ حزب و جناحی نبوده و از سلامت کاری هم بر خوردار باشد و با تخصص ، دانش و تجربه شهرسازی بتواند به همه  شهروندان خدمت کند که ثمره آن دعا گویی مردم برای اعضاء شورای سوم هم خواهد بود . در غیر این صورت مردم خیلی زود متوجه پشت پرده آنها خواهند شد و جز نام بد باقی نخواهد ماند.

شورای شهر اهواز برای شهردار 10 آیتم را در نظر بگیرند ( صد ایتم لازم نیست!) و بر اساس جدول ارشدیت شهردارشان را انتخاب کنند. که از جمله آن 10 آیتم که می تواند ضریب بالایی داشته باشد ؛ تخصص و دانش مرتبط ، تجربه مفید ، سلامت کار ، دیانت مورد قبول ، داشتن طرح و برنامه ( نه اینکه فقط ماشین امضاء برای عده ای باشد) ، داشتن یک تیم قوی برای اجرا و ... باشد.

دست در دست هم دهیم به مهر -  میهن خویش را کنیم آباد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...